مطالب علمی روز




   مطالب علمی روز


   جدید ترین مطالب علمی روز
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 114
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 48377
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

سخن مدیر وبلاگ بسمه تعالی امیدوارم این وبلاگ مورد توجه شما قرار گرفته باشد و خواهان نظرات وپیشنهادات شما جهت ارتقاع سطح وبلاگ هستیم.سلامتی و کامیابی شما عزیزان را از خداوند بزرگ خواهانیم.
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ بازیگوش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب علمی روز و آدرس scientifically2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» خوردن گوشت کانگورو برای حفظ محیط زیست



پژوهشگران استرالیایی می گویند خوردن گوشت کانگورو به جای گوشت گاو و گوسفند، می تواند بطور قابل ملاحظه ای در جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای موثر باشد. گاز متان که گاوها و گوسفندان با بادگلو (آروغ) و باد معده خود تولید می کنند، حتی از دی اکسید کربن هم بیشتر به محیط زیست آسیب می رساند. اما بر اساس یافته های جدید، به دلیل تفاوت دستگاه گوارش کانگوروها با گاوها و گوسفندان، بادگلو و باد معده کانگوروها، گاز متان تولید نمی کند. دکتر جورج ویلسون از اداره حیات وحش استرالیا، با توجه به این یافته ها، توصیه می کند که دامداران به جای گاو و گوسفند بهتر است کانگورو پرورش دهند. او می گوید ساختار سلولی اندام گوارش این جانواران کیسه دار، با گاوها و گوسفندان متفاوت است. دامهایی مانند گوسفند و گاو، یازده درصد آلودگی های کربنی استرالیا را تولید می کنند و در سال های گذشته، تلاش های زیادی برای حل این مشکل انجام شده است. اکنون دکتر ویلسون معتقد است که جواب این معما، ممکن است کانگورو باشد. او می گوید: "گوشت کانگورو مزه عالی دارد، بی شباهت به گوشت گوزن نیست، فقط طعم آن قدری متفاوت است". در مزارع و دامداری های کشور پهناور استرالیا، درحال حاضر سی میلیون کانگورو پرورش داده می شود. اما دکتر جورج ویلسون آرزو دارد که پرورش این نوع جانور، به گونه قابل ملاحظه ای افزایش یابد تا گوشت کانگورو بتواند جای گوشت سایر دام ها را در سفره خانواده ها بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

کمیل
ساعت1:28---16 خرداد 1390
ُسلام وبلاگ خوب و جذابی دارین امیدوارم موفق باشین بم یر بزنین خوشحال میشم اومدی نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : مدیر سایت | تاريخ : دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:گوشت کانگورو,حفظ محیط زیست,گاز متان,پزوهشگران, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب